آرشیو نحوه ثبت نام

نحوه ثبت نام

پس از اینکه با ایمیل معتبر ثبت نام کردید  ایجاد حساب کاربری در تراست مارکت از طریق منوی پروفایل فرآیند تکمیل اطلاعات کاربری را آغاز نمایید.

گام اول:

در کادر پروفایل اطلاعات خود را مانند : ایمیل ، نام، نام خانوادگی،  کد ملی ، شماره موبایل ، را وارد نموده سپس دکمه ذخیره را بزنید.

گام دوم:

اطلاعات :ادرس ، کد پستی ، تلفن ثابت  را وارد نموده سپس در قسمت تایید هویت  روی گزینه انتخاب عکس کلیک کرده و عکس خود را آپلود نموده سپس دکمه دخیره را بزنید. ( توجه داشته باشید عکس ارسالی برای تایید هویت باید مطابق قوانین اعلام شده در بخش راهنمای قوانین عکس تایید هویت باشد، لذا لازم بذکر است این بخش را مطالعه نمایید تا عکس ارسال پس از بررسی توسط تیم پشتیبانی مورد تایید قرار بگیرد )

گام سوم:

برای تغییر گذر واژه ی خود میتوانید با وارد کردن گذر واژه قدیم در قسمت مربوطه و وارد کردن گذر واژه جدید  در قسمت  مشخص شده ، سپس زدن دکمه تغییر ، این تغییر را اعمال کنید.

گام چهارم:

اطلاعات مربوط به کارت‌های بانکی که از آن قصد واریز ریالی را دارید، بر روی دکمه افزودن کلیک کنید  و اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید.

نام بانک، شماره شبا را با دقت در جایگاه مربوطه وارد کرده و برروی دکمه افزودن کلیک کنید. امکان وارد نمودن چند حساب همزمان نیز وجود دارد.

بعد از تکمیل اطلاعات منتظر تأیید آن توسط کارشناسان تراست مارکت  بمانید. در صورت تأیید می‌توانید از خدمات تراست مارکت استفاده کنید.

در اینستاگرام ما

چیز های جدیدی یاد میگیرید!

فهرست مطالب